Kariera w ITCARD
Nowoczesne płatności zrewolucjonizowały nasze życie, wpływając na rozwój eCommerce czy pozwalając płynnie działać platformom online’owym i aplikacjom mobilnym. Dziś branża płatności to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki, wykorzystujący najnowsze zdobycze technologiczne. Jesteśmy liderem na rynku płatności, wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, aby nadać kierunek branży płatności. Pracujemy z największymi graczami w tej branży. Jeśli tak jak my lubisz wyzwania, chcesz nadać kierunek swojej karierze, współpracować z ekspertami i zdobyć cenne doświadczenie – dołącz do nas!
TEAM ITCARD!
Za każdym sukcesem naszej firmy stoją ludzie – nasi pracownicy! To dzięki ich działaniom, zaangażowaniu i motywacji każdego dnia rozwijamy się i zmierzamy do wspólnego celu. Wyznajemy wspólne wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Stawiamy na pracę zespołową, partnerskie relacje, indywidualne podejście i elastyczny model pracy. Poszukujemy osób takich, jak my – otwartych, pełnych pasji i zaangażowanych! W ITCARD masz realny wpływ na swoją pracę i realizowane projekty. Cenimy sobie proaktywność i zaangażowanie naszych pracowników oraz doceniamy ich inicjatywy. W pełni wykorzystujemy potencjał naszego zespołu, tworząc wewnętrzny rynek pracy. Stały rozwój ITCARD i szerokie portfolio oferowanych usług oraz rozwiązań pozwala mierzyć się z nowymi wyzwaniami, oraz rozwijać się w różnych obszarach.
Na co możesz liczyć z naszej strony?
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie, bo chcemy dbać o Twoje zdrowie.
Ubezpieczenie na życie, aby zapewnić bezpieczeństwo Tobie i Twoim najbliższym.
Świadczenia prorodzinne w postaci m.in. dodatków finansowych czy wyprawki dla każdego dziecka oraz konkursów i pikników rodzinnych.
Pomoc socjalną na wypadek niespodziewanych sytuacji losowych, w postaci pożyczek pracowniczych, zapomóg i finansowania przeprowadzki.
Elastyczny system pracy w trybie hybrydowym – częściowo w naszym nowoczesnym i wygodnym biurze, częściowo zaś w lokalizacji, którą wybierzesz.
Nagrody i premie – przyznawane miesięcznie lub rocznie, także premie uznaniowe i nagrody jubileuszowe.
Wsparcie Twojego rozwoju poprzez kursy językowe i szkolenia specjalistyczne, udział w konferencjach branżowych, a także finansowanie zakupu literatury specjalistycznej.
Inicjatywy związane z nauką zdrowego odżywiania, bilety do kina, fotele do masażu w biurze oraz imprezy integracyjne.
Otwarte rekrutacje
-
Manager Procesów Operacyjnych (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu optymalizację procesów oraz udoskonalenie jakości obsługi klienta w ścisłej współpracy z top managementem;
- Analiza istniejących procesów rozliczeniowych i reklamacyjnych oraz zaplanowanie działań optymalizacyjnych i ich późniejsze wdrożenie;
- Ustalanie priorytetów, planowanie, koordynacja i monitorowanie działań związanych z optymalizacją procesów w celu osiągnięcia założonych celów biznesowych;
- Rozpoznawanie i ocena ryzyk związanych z realizowanymi procesami operacyjnymi;
- Tworzenie i wdrażanie standardów oraz procedur operacyjnych;
- Rozwiązywanie problemów operacyjnych;
- Monitorowanie jakości usług i procesów operacyjnych oraz wprowadzanie zmian w celu usprawnienia działania firmy;
- Zapewnienie ciągłości procesów biznesowych i efektywności operacyjnej;
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego funkcjonowania procesów biznesowych;
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działań operacyjnych i przedstawianie ich kierownictwu;
- Współpraca z zespołami IT w celu implementacji nowych rozwiązań i funkcjonalności.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne;
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z procesami operacyjnymi w branży płatniczej lub bankowości;
- Umiejętność mapowania procesów;
- Doświadczenie w optymalizacji procesów;
- Znajomość przepisów i standardów z obszaru rozliczeń i reklamacji;
- Doskonałe umiejętności analityczne;
- Umiejętność identyfikowania obszarów wymagających usprawnienia oraz proponowanie rozwiązań;
- Dynamizm w działaniu;
- Otwartość, komunikatywność i nastawienie na współpracę;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność zarządzania zespołem;
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
My gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży technologicznej;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej;
- Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin;
- Ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę Multisport;
- Kurs języka angielskiego;
- Program poleceń pracowniczych;
- Integracje, konkursy i wydarzenia firmowe;
- Ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w zespole ekspertów, otwartych na współpracę i wymianę doświadczeń.
Aplikuj na stanowisko: Manager Procesów Operacyjnych (Warszawa)
-
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Terminali Płatniczych (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Generowanie pomysłów na nowe produkty i usługi dla obecnych oraz potencjalnych klientów i partnerów;
- Samodzielne prowadzenie negocjacji z partnerami biznesowymi;
- Współpraca biznesowa z kluczowymi klientami oraz partnerami zewnętrznymi;
- Budowanie i utrzymywanie strategicznych relacji oraz stały kontakt z partnerami biznesowymi, rozpoznawanie ich potrzeb, aktywny udział w projektowaniu indywidualnie dedykowanych rozwiązań;
- Aktywne śledzenie trendów rynkowych płatności bezgotówkowych, online i eCommerce;
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych i indywidualnie dopasowanych ofert dla klientów i partnerów;
- Aktywny udział w spotkaniach biznesowych i operacyjnych w ramach rozwoju współpracy z klientami;
- Reprezentowanie interesów firmy w trakcie spotkań z klientami;
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe;
- Masz minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Znasz branże płatniczą;
- Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, wysoka kultura osobista;
- Proaktywnie podchodzisz do wykonywania obowiązków i posiadasz inicjatywę w rozwiązywaniu problemów;
- Masz doskonałą organizacje pracy oraz umiejętność koordynacji wielu działań i zarządzania priorytetami;
- Posiadasz orientację na biznes;
- Umiesz efektywnie zarządzać czasem;
- Jesteś samodzielny w wykonywaniu powierzonych zadań i odpowiedzialność za nie;
- Masz dobrą znajomość pakietu MS Office;
- Posiadasz prawo jazdy kat. B;
- Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego;
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Prywatne ubezpieczenie na życie;
- Kartę Multisport;
- Kurs języka angielskiego;
- Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin;
- Program poleceń pracowniczych;
- Pracę w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń;
Aplikuj na stanowisko: Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Terminali Płatniczych (Warszawa)
-
Junior IT Systems Administrator
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów operacyjnych oraz podległych aplikacji,
- obsługa zgłoszenia w systemie IT Support,
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja laptopów oraz serwerów Windows zgodnie z wewnętrznym standardem oraz procedurami,
- realizować wnioski dostępowe do systemów i aplikacji ITCARD,
- ewidencjonować licencje systemów i oprogramowania.
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym lub jesteś w trakcie studiów;
- Administrowanie Windows 10 oraz Windows Server 2012-2019 nie stanowi dla Ciebie problemu;
- Znasz Ms Office 365, MS AD oraz GPO;
- Znasz oprogramowanie Vmware;
- Znasz powszechnie stosowane koncepcje i praktyki w ramach standardów branżowych IT oraz korporacyjne procedury pomocy technicznej;
- Jesteś graczem zespołowym i wyznajesz zasadę #cooperation works!
- Podejmujesz inicjatywę przy realizowanych zadaniach oraz bierzesz odpowiedzialność za rezultat,
- Jesteś otwarty/a na rozwój i doskonalenie zawodowe;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
Jeśli znasz podstawy Linuxa oraz standard bezpieczeństwa PCI DSS, będzie to Twój dodatkowy atut.
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
Gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym;
- Płatne wolne dni przy B2B;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze technologii płatniczych;
- Szkolenia z zakresu aplikacji i systemów wsparcia;
- Program poleceń pracowniczych,
- Luźny dress code,
- Integracje, konkursy i wydarzenia firmowe,
- Pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport);
- Prace w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń;
Aplikuj na stanowisko: Junior IT Systems Administrator
-
REGIONALNY MANAGER SPRZEDAŻY TERMINALI PŁATNICZYCH (sektor dilerów kas fiskalnych) | Region: Pomorze, Polska Południowo-Zachodnia.
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych, zgodnie ze strategią firmy.
- Rozwój kanału sprzedaży na podległym terenie,
- Przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych.
- Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z dotychczasowymi,
- Prowadzenie komunikacji i spotkań.
- Stałe monitorowanie rynku na podległym obszarze w zakresie działań konkurencji oraz oferowanych usług i produktów.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i zrozumienie ich potrzeb.
- Koordynacja i kontrola realizacji umów sprzedażowych.
- Współpraca z innymi działami firmy w realizacji procesów sprzedaży POS, rejestracji umów i dostaw produktów.
Jeśli:
- Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B.
- Znasz rynek terminali płatniczych.
- Znasz rynek kas fiskalnych oraz oprogramowanie sprzedażowe dla firm.
- Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Wykazujesz inicjatywę w poszukiwaniu nowych możliwości sprzedaży.
- Jesteś zdeterminowany/a w osiąganiu celów.
- Charakteryzuje Cię zaangażowanie, samodzielność i skuteczność w działaniu.
- Posiadasz zdolność analitycznego myślenia.
- Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: techniczne, ekonomiczne.
- Jesteś czynnym kierowcą kat. B i posiadasz uprawnienia.
- Dobrze znasz MS Office (zwłaszcza Excel i Word).
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Samochód służbowy.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży technologicznej oraz uczestniczenia w procesie rozwijania nowego kanału sprzedaży.
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej.
- Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin.
- Program poleceń pracowniczych.
- Pracę w zespole ekspertów, otwartych na współpracę i wymianę doświadczeń.
- Pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kurs języka angielskiego).
- Integracje, konkursy i wydarzenia firmowe.
Aplikuj na stanowisko: REGIONALNY MANAGER SPRZEDAŻY TERMINALI PŁATNICZYCH (sektor dilerów kas fiskalnych) | Region: Pomorze, Polska Południowo-Zachodnia.
-
ATM Technical Account Manager
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
- Świadczenie pomocy technicznej klientom, zrozumienie ich wymagań i dostarczanie rozwiązań.
- Współpraca z zespołami wdrożeniowymi w celu zapewnienia skutecznej i możliwie bezproblemowej integracji produktów z systemami klienta.
- Prowadzenie warsztatów technicznych dla klientów.
- Weryfikacja zgodności proponowanych rozwiązań z wymaganiami i założeniami klienta.
- Ścisła współpraca z zespołami biznesowymi i produktowymi w celu opracowywania spersonalizowanych ofert skierowanych do istniejącej bazy klientów.
- Zbieranie i udostępnianie opinii klientów, aby pomóc im zidentyfikować potencjalne nowe funkcje lub produkty.
- Analizowanie potrzeb i identyfikowanie rozwiązań, które można zaoferować obecnym klientom w ramach posiadanego portfela usług i produktów.
- Współpraca z zespołem sprzedaży w celu udoskonalenia procesu sprzedaży i zapewnienia utrzymania i poszerzania portfela klientów.
- Śledzenie wskaźników wydajności sprzedaży.
Jeśli:
- Znasz technologię i masz umiejętność przekazywania wiedzy technicznej w sposób zrozumiały dla klientów.
- Komunikatywność to Twoja mocna strona;
- Jesteś graczem zespołowym i wyznajesz zasadę #cooperation works!;
- Lubisz pracę z klientem;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Jesteś samodzielny/a w działaniu;
- Bardzo dobrze organizujesz swoją pracy;
- Potrafisz myśleć analitycznie i łączyć fakty;
- Bardzo dobrze znasz MS Office;
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku albo w obszarze obsługi klienta i/lub zarządzania projektami.
- Posiadasz wykształcenie wyższe związane z informatyką, inżynierią lub w zakresie nowych technologii;
- Dodatkowym autem będzie doświadczenie w podobnej branży.
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- możliwość zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży technologicznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej,
- dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,
- płatne dni wolne przy B2B,
- program poleceń pracowniczych,
- pracę w zespole ekspertów, otwartych na współpracę i wymianę doświadczeń,
- pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kurs języka angielskiego),
- integracje, konkursy i wydarzenia firmowe.
Aplikuj na stanowisko: ATM Technical Account Manager
-
Analityk ds. Treasury (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Monitorowanie rynku finansowego pod względem wpływu zmienności kursów walutowych na wyniki finansowe Grupy ITCARD.
- Raportowanie i analiza wolumenów transakcyjnych w oparciu o narzędzia Power BI.
- Optymalizowanie narzędzi usprawniających zarządzanie ryzykiem finansowym
- Tworzenie prognoz przepływów pieniężnych, raportów oraz monitorowanie płynności w Grupie ITCARD.
- Sporządzanie raportów i sprawozdań dla Zarządu.
- Kontrola realizowanych transakcji finansowych.
- Wsparcie w codziennych pracach i projektach jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za kontrolę finansową i informację zarządczą.
- Sporządzanie raportów i innych dokumentów zgodnie z regulacjami w zakresie zarządzania ryzykiem finansowym.
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- Masz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrze znasz MS Office, zwłaszcza Excel,
- Potrafisz korzystać z Power BI,
- Masz wiedzę ekonomiczną i dobrze znasz rynki finansowe,
- Posiadasz umiejętność przejrzystej prezentacji wyników analizy i rekomendacji,
- Posiadasz umiejętności analityczne,
- Posiadasz umiejętność kreatywnego szukania rozwiązań,
- Doskonale organizujesz swoją pracę i jesteś zorientowany/a na cel,
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
- Jesteś samodzielny/a w działaniach i bierzesz odpowiedzialność za rezultat,
- Jesteś graczem zespołowym i wyznajesz zasadę #cooperation works!,
- Masz pozytywne nastawienie i cechuje Cię otwartość, komunikatywność oraz elastyczność;
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej,
- dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę Multisport,
- kurs języka angielskiego,
- program rekomendacji pracowników,
- luźny dress code,
- integracje, konkursy i wydarzenia firmowe,
- praca w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń.
Aplikuj na stanowisko: Analityk ds. Treasury (Warszawa)
-
IT Operations Specialist (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Monitoring usług świadczonych przez Grupę ITCARD; w tym aplikacji i systemów, infrastruktury i sieci również w zakresie bezpieczeństwa;
- Przeprowadzanie analizy, oceny oraz badanie ostrzeżeń i błędów generowanych przez systemy IT, aplikacje i elementy infrastruktury;
- Obsługa awarii oraz koordynowanie procesu ich usuwania, a także skutków jakie powstały;
- Wykonywanie, monitorowanie oraz koordynowanie prac utrzymaniowych;
- Monitorowanie oraz raportowanie SLA;
- Obsługa systemów produkcyjnych i testowych na poziomie operatora;
- Zarządzanie bazą zasobów IT (Asset Management);
Jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, studenci/absolwenci na ostatnim roku studiów mile widziani;
- Znajomość technologii informatycznych nie jest Ci obca;
- Posiadasz znajomość SQL, bazy Oracle, MSSQL;
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia;
- Jesteś graczem zespołowym i wyznajesz zasadę #cooperation works!
- Twoją ambicją jest ciągły rozwój;
- Podejmujesz inicjatywę przy realizowanych zadaniach oraz bierzesz odpowiedzialność za rezultat;
- Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego;
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania ??
My gwarantujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowej;
- Płatne wolne dni przy B2B;
- Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin 😉
- Program rekomendacji Pracowników;
- Szkolenia z zakresu obsługi sprzętu, aplikacji.
- Ubezpieczenie na życie;
- Prywatne ubezpieczenie medyczne;
- Kartę Multisport;
- Kurs języka angielskiego;
Aplikuj na stanowisko: IT Operations Specialist (Warszawa)
-
Cards Client Engagement Manager (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami;
- Ofertowanie i sprzedaż produktów ITCARD do obecnych klientów;
- Rozwijanie istniejącej bazy klientów oraz identyfikowanie możliwości sprzedaży dodatkowych produktów / usług tym klientom;
- Ścisła współpraca z zespołami biznesowymi i produktowymi w celu opracowywania spersonalizowanych ofert, skierowanych do istniejącej bazy klientów;
- Uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów na temat usług kartowych;
- Regularne dostarczanie aktualizacji i raportów kierownictwu na temat działań i wyników związanych z rozwijaniem bazy kart i sprzedażą krzyżową;
- Organizowanie i prowadzenie statusów oraz warsztatów dla klientów;
- Bieżące przekazywanie klientom aktualnych informacji o wdrożeniach, obsłudze, awariach, pracach planowych, etc.
Jeśli:
- Lubisz pracę z klientem;
- Komunikatywność to Twoja mocna strona;
- Charakteryzuje Cię silne poczucie odpowiedzialności;
- Angażujesz się w pracę, jesteś zmotywowany/a i otwarty/a na rozwój;
- Jesteś dynamiczny/a w działaniu i nastawiony na cel;
- Jesteś graczem zespołowym i wyznajesz zasadę #cooperation works!;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Bardzo dobrze organizujesz swoją pracy;
- Bardzo dobrze znasz MS Office;
- Posiadasz wiedzę z zakresu usług płatniczych oraz wydawnictwa i obsługi kart płatniczych;
- Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Posiadasz wykształcenie wyższe najlepiej z obszaru zarządzania lub bankowości i finansów;
Dodatkowym autem będzie doświadczenie w pracy z kartami, bankami lub organizacjami płatniczymi.
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- możliwość zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży technologicznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej,
- dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,
- płatne dni wolne przy B2B,
- program poleceń pracowniczych,
- pracę w zespole ekspertów, otwartych na współpracę i wymianę doświadczeń,
- pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kurs języka angielskiego),
- integracje, konkursy i wydarzenia firmowe.
Aplikuj na stanowisko: Cards Client Engagement Manager (Warszawa)
-
Specjalista | Specjalistka ds. Sprawozdawczości (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Raportowanie do instytucji zewnętrznych (w tym organów nadzorujących i GUS).
- Przygotowywanie danych, analiza poprawności danych wsadowych i raportowanie do jednostek wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem.
- Bieżąca analiza przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości.
- Analiza wytycznych organów zewnętrznych niezbędnych do sporządzania raportów i sprawozdań.
- Współpraca z jednostkami wewnętrznymi w zakresie budowania raportów, pozyskiwania danych niezbędnych do realizacji obowiązków sprawozdawczych.
- Prowadzenie korespondencji z organami zewnętrznymi w zakresie obowiązków sprawozdawczych.
- Współpraca przy tworzeniu narzędzi raportowych, dążenie do automatyzacji procesów.
- Tworzenie i aktualizacja procedur w ramach prowadzonej sprawozdawczości.
Jeśli:
- posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości, finansów, bankowości, księgowości.
- masz wykształcenie wyższe, mile widziane z kierunków ekonomicznych, matematycznych.
- dobrze obsługujesz pakiet MS Office, w szczególności Excel.
- cechuje Cię komunikatywność, zaangażowanie i dążenie do określonych celów.
- posiadasz zdolności analitycznego myślenia oraz szybkiego przyswajania wiedzy.
- cechuje Cię terminowość i obowiązkowość, dokładność i skrupulatność.
Mile widziane: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- współpracę z największymi firmami na rynku płatności,
- współprace z zespołem otwartym na wymiaę wiedzy i doświadczeń,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w formie hybrydowej,
- dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,
- program rekomendacji pracowników,
- pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kurs języka angielskiego),
- praca w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń.
Aplikuj na stanowisko: Specjalista | Specjalistka ds. Sprawozdawczości (Warszawa)
-
Manager aplikacji – Cards & Fintech (Warszawa)
Zobacz szczegóły
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie i administrowanie aplikacjami do zarządzania kartami płatniczymi oraz processingu transakcji płatniczych od strony wydawniczej;
- Zarządzanie zmianami w aplikacji: projektowanie/zgłaszanie/testowanie/nadzór instalacji nowych funkcjonalności zgodnie z PCI DSS;
- Współpraca z dostawcami oprogramowania oraz innymi jednostkami organizacyjnymi przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju;
- Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem systemów przetwarzania;
- Obsługa incydentów w systemie i awarii zgodnie z obowiązującymi modelami i procedurami;
- Wsparcie użytkowników w ramach II Linii;
- Zapewnienie wymaganych poziomów dostępności;
Jeśli:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
- Znajomość rynku usług płatniczych w obszarach: card management, Access Control Server, płatności mobilne;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Podstawowa znajomość SQL;
- Umiejętności tworzenia i pracy z dokumentacją techniczną;
- Zaangażowanie w pracę;
- Kreatywność i innowacyjność;
- Odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
- Chęć ciągłego rozwoju i doskonalenia zawodowego;
- Umiejętność pracy w zespole;
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania
My gwarantujemy Ci:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
- Możliwości zdobycia cennego oświadczenia pod okiem ekspertów i praktycznych umiejętności w rozwojowej branży.
- Pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, kurs języka angielskiego).
- Elastyczny czas pracy z możliwością pracy w formie hybrydowej.
- Dofinansowanie szkoleń, kursów, konferencji branżowych.
- Płatne dni wolne przy B2B. Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Aplikuj na stanowisko: Manager aplikacji – Cards & Fintech (Warszawa)
-
Młodszy księgowy | Młodsza księgowa (Warszawa)
Zobacz szczegóły
ZADANIA NA STANOWISKU:
- analiza, weryfikacja, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych,
- księgowanie faktur kosztowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych,
- uzgadnianie stanów magazynowych,
- analiza i uzgadnianie sald kont,
- udział w zamknięciu miesiąca i roku,
- udział w planowaniu budżetu oraz opracowywanie prognoz finansowych w ujęciu produktowym,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Zarządu oraz dyrekcji,
- przygotowywanie danych dla audytora zewnętrznego zgodnie z zapotrzebowaniem,
- współpraca z administratorami technicznymi systemu finansowo-księgowego,
- archiwizacja dokumentów.
NASZE OCZEKIWANIA:
- zdolności analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
MILE WIDZIANE (dodatkowe informacje):
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Sprawdź co mamy Ci do zaoferowania ??
My gwarantujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,
- program rekomendacji pracowników,
- elastyczny czas pracy,
- możliwości zdobycia cennego doświadczenia pod okiem ekspertów i praktycznych umiejętności w rozwojowej branży,
- pakiet benefitów opłacany przez pracodawcę (m. in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, kurs języka angielskiego),
- praca w zespole otwartym na współpracę i wymianę doświadczeń.
Aplikuj na stanowisko: Młodszy księgowy | Młodsza księgowa (Warszawa)
-
Praktyki i staże
Zobacz szczegóły
Interesują Cię praktyki albo staże, napisz do nas na adres: praktyki@itcard.pl bądź wypełnij formularz
Aplikuj na stanowisko: Praktyki i staże
Droga do ITCARD
Oprócz rozmowy kwalifikacyjnej możemy zaprosić Cię na testy wiedzy, testy językowe lub assessment center.
Na pokładzie
Wchodząc na pokład ITCARD będziesz wdrażana/y do organizacji i przygotujesz się do pracy w naszej firmie.
- Pomoże Ci w tym przydzielony specjalnie dla Ciebie opiekun wdrożeniowy.
- Twój szef na bieżąco będzie przekazywał Ci feedback na temat Twojej pracy, uwzględniając obszary do rozwoju.
- W ramach edukacji wewnętrznej nasz team przekaże Ci informacje niezbędne do pracy.
Healthy living
Od 6 lat prowadzimy zintegrowane działania edukacyjne oraz zachęcające do aktywności fizycznej, wypoczynku, racjonalnego żywienia oraz utrzymania równowagi między pracą zawodową a życiem osobistym. Zasada work life balance jest dla nas ważna. W ramach Projektu co roku organizujemy konkurs ITCARD Fighters oraz wydarzenia związane ze zdrowym stylem życia, dbamy o nasz rozwój oraz zdrowie mentalne. Wspieramy również zainteresowania i pasje naszych pracowników.
Friendly Workplace
W 2021 i 2022 roku otrzymaliśmy wyróżnienie, które jest dowodem, że warto z nami pracować. Dwa lata z rzędu jesteśmy bowiem w gronie najlepszych pracodawców w Polsce.
Marka Pracodawcy.pl nagradza te firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.